torsdag 18 december 2008

Sjuk...som vanligt..

11.56 - Som vanligt(3 år i rad har jag blivit sjuk veckan före jul)en vecka före jul så är man sjuk, feber, ont i halsen och förkylning...inte alls kul! 

Det är oxå därför som jag inte uppdaterat alls med hur det var i måndags, sista dagen på jobbet, nämndsmötet och så vidare...

------------------------------------------------------------------------------------------

Kan sammanfatta lite snabbt men får nog skriva mer om detta någon annan dag..sista dagen på jobbet kändes konstigt men inte alls så vemodigt som jag trott, gick faktiskt ganska bra. 

---------------------------------------------------------------------------------------

Nämnden då? Det är ganska stor skillnad på politiker och politiker och på nämnder och nämnder....men det skriver jag mer om när jag är frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar