onsdag 7 januari 2009

Tillbaka...

19.35 - Efter några veckors sjukdom, först förkylning och sedan lunginflammation är jag nu så gott som frisk, vilket känns väldigt bra. 

Det enda som inte känns bra är att enligt doktorn måste jag vänta ytterligare ungefär 1,5 halv vecka innan jag kan börja träna för fullt..det är ganska frustrerande då jag är väldigt rastlös efter att i princip ha varit sjuk sen den 16 december. 

Men nu är jag tillbaka! 

Idag har jag varit ganska så duktig (även om inte min sambo tycker det..haha) vad gäller jobbsökeriet, jag har sökt 3 jobb, lagt in cv:n på 3 olika uthyrningsföretags sidor, uppdaterat densamma på 3 andra sidor.

Dessutom så ringde de från bemanningspoolen och ville träffa mig, det är ju alltid nåt. så dit ska jag på fredag. 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon blir det troligtvis Ikea, och på fredag kommer min älskade sambo bjuda mig på bio som 25 års present. Hon är så gullig. Blev så överraskad när jag fick presenten idag! Vi ska se den nya Wallander filmen!

Det blir nog bra det!

Over and out...

1 kommentar:

  1. Hej bror! Var filmen bra? Vill också se den =) Kram Lillasyster

    SvaraRadera